2009. november 27., péntek

Hogyan használja Vivianne Marberg a Nutri5® terméket – bárhol és bármikor



Az én Nutri5®
Az én Nutri5® történetem

Az elmúlt három év folyamán gyakran előforduló hőhullámok és éjszakai izzadások kellemetlen tüneteivel kellett megbirkóznom, ami természetesen az alvásom minőségét is befolyásolta.

Ráadásul nagyon sokat híztam, ami kegyetlenül zavart, hiszen testnevelő tanár vagyok, és rendszeresen edzek.

Teljesen távol állt tőlem, hogy a tüneteim enyhítésére gyógyszereket, vagy bármilyen más mesterséges megoldást használjak. Így nagyon örültem, amikor felajánlották a Nutri5® kipróbálását, sőt kimondottan hálás voltam érte.

Napjában két adag Nutri5®-öt fogyasztottam el, és már a harmadik hét folyamán éreztem a javulás első jeleit.

A hőhullámok már csak néha fordulnak elő, és biztos vagyok, hogy ez az egész hamarosan csak egy régi emlékké válik. Hihetetlen, de a súlyfelesleggel sincs több problémám, már majdnem visszanyertem a korábbi és ideális testsúlyomat.

A Nutri5® használata nagyon egyszerű. Mindössze egy keverőedényre és vízre van szükségem, ami azt jelenti, hogy bárhol és bármikor használhatom. Ráadásul nagyon kellemes eper ízű!

Őszintén és melegen ajánlom a Nutri5® terméket mindenkinek, aki szeretné, hogy a régi énje újra visszatérjen.


Vivianne Marberg
Svédország


Ha csupán azért nem iratkozol fel, a blogra mert a levélküldés zavar, köthetsz más kapcsolatot is velünk: kövess twitteren, jelölj ismerősnek a facebook-on, vagy a NetLog-on, de fel iratkozhatsz a blog RSS értesítőjére is.


Segíts barátnőidnek!
Küldd tovább ezt a cikket, vagy a linkjét, azoknak, akik hasonló problémákkal küzdenek!
Bookmark and Share


Tegyük a blogot színesebbé!
Kattints, a Szólj hozzá linkre és, oszd meg velünk, változókorral kapcsolatos véleményed, tapasztalatod!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése